Presentació de la Memòria Anual 2022 de Viver de Bell-lloc

Viver de Bell-lloc presentem la Memòria Anual 2022, un informe detallat on mostrem els resultats de la feina feta al llarg del 2022 amb tot el compromís, professionalitat, il·lusió i participació de totes les persones que formem part del Grup Viver de Bell-lloc.

Com a entitat que promovem el creixement personal i la inclusió social i laboral de persones amb disCapacitat o trastorn de la salut mental sever, al llarg del 2022 hem desenvolupat projectes socials i empresarials que ens permeten continuar ubicant a Viver de Bell-lloc com a entitat referent del sector de la disCapacitat dins el Vallès Oriental.

2022 també és un any especial: vam donar inici a la Campanya dels 40 anys de la Fundació, una fita que ens recorda que tenim molt camí fet però també molt futur per construir.

Dades Principals Memòria 2022 Viver de Bell-lloc

Com a resum, destaquem que al llarg del 2022 s’han atès a un total de 329 persones, de les quals 251 són treballadores i 103 s’han inserit al mercat laboral, tan ordinari com al Centre Especial de Treball.

Daltra banda, el Servei d’Habitatge, que conformen les Llar Residències i el SAVI (Servei a la Vida Independent) ha ofert acompanyament a 45 persones. Quant al Servei d’Oci i Temps Lliure, s’han atès a 43 persones.

Tanmateix, celebrem que 299 empreses han confiat al nostre Centre Especial de Treball la contractació de serveis, tant de jardineria com industrials, com l’adquisició de productes: heures i ous ecològics.

Us convidem a consultar el detall d’aquestes dades ampliades amb més informacions en aquest enllaç, on hi trobareu tota la informació relacionada amb la transparència de la nostra entitat.

Si voleu, aneu directament a la Memòria Anual 2022 i la seva versió resumida.

#TotesSomViver

Els nostres col·laboradors: